Happy New Year ! Welcome Shool !

Hai. Assalammualaikum dunia :)
Happy New Year 2013 !
Alhamdulillah aku msih ade di dunia ni.
Tahun 2013 dh datng. Umur pn dh meningkat. Mati pn semakin dekat =)
actually, aku nk tulis bnde ni tepat pukul 12.00 mlm tdi. Tpi di sbbkn running man pnye psl, terlupa plak psl blog ni ha .. tpi tk trlambat lgi kn kn .. hihi =3
Tapi, eppi2 pn aku msih ttap sedih sbb rindu kt arwah mak. Dh 6 tahun arwah pergi. Tapi rse mcm bru semalam peluk arwah mak =')
||
||
Now, im really heppy coz tk  lama lgi dh start skolah .. (eh, tk lama lagi ? bukan esk ke start ? ) hahaha
Yes ! SMKSP Im Coming ! PBS don't coming ! hahaha.. cmtu plakkn .. haih
semua bnde skolah baru.. nnti start skolah msti semua orng nmpak bersih n kemas kn kn .. Tapi tnggu lh smpai pertengahan bulan nnti .. semuanya dh kotor2 siket .. haha *am i rite ? '_'
||
||
Aku pn tak thu lh kenape ramai yng tk nk pgi sekolah ..  Aku rse lagi best kot dri duk rumah tngok tv,main n lain2 .. bosn kot.. kt skolah kn bleh jumpe kwn. sekurng2nyee dpt ilmu ..ye dok ..
Smua bende dh ready and tahun ni ingt kn nk buat n jadi diri lain dari yng tahun lepas .. nmpak sikit perubahan .. hehehe
||
||
Dan, bermula sekolah esk aku kene jaga bilik komputer .. Erhh .. nyampahnyee lh nk mengadap budak2 yng tk nk denga peraturan tu .. Nk je aku cepuk .. sabo jelhh.. But, excited jugklh nk jaga bilik komputer ni .. 
Then kene jaga ngn budak leaki .. arhh .. what what what !? 
Naseb baik lh budk laki tu tk sepoyo poyo budak kelas aku .. huahuahua
||
||
K. Thats all today .. Sori kalau ade bahasa tk betul.. Sekurng2 nyee tu ayat aku .. huhu
Im student SMKSP. Im still study .
HAPPY NEW YEAR 2013 !
Bye. Assalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment