THe BesT eVEr !!

ANIS ! HANA ! BELLA ! SHAHIRAH ! MAI ! MIN ! AIMI ! HURIN ! .. best gile kluar ngn dorng ... kenangan yng aku x leh lupeknn .. dorng memang gile2 .. wktu panaromal gile best.. semua cri pasangan sbb takot .. anis ? perh ! aku repect gile kt die .. semua orng terjerit2 . ttup muke .. tpi kau ? bopleh lagi zoom kn mate kau tu .. langsong x ttup mata n boleh lagi senyum2 .. Aimi ? aimi tngok wayang ke tngok pop corn ? O.o .. hahaha .. tpi memang gile best la tdi .. 
lawak gi tdi shahirah ngn hana nk trun esculator .. tpi shahir gi trun ikot esculator yng menghala ke tingkat kami diri .. haha .. naseb baek kitorng prasan .. sori shahirah sbb buat kau hmpir jatuh dri esculator tuu .. hehehe .. 
Bella memang aku suke lah fashion die .. memang lawa kot die pakai .. bak kate anis "melting aku weh" .. haha .. abes duit hana disbbkn min dn hana nk sngt teddy bear bsr kt arcade .. tpi x dapat !! membazir duit je .. haha .. btw, untung la anis blaje kau baju .. haha .. Aimi ? alaa.. asl kau pindah ??!! last day arini dpt jumpe kau .. nnti msti rindu nk denga kau kepoh psl KPOP !! .. hmm .. Hurin ? die mmang cute with that clothe ! hahaha .. btw, aku akan rindu korng semua .. thanks for everything :D Dan  Nadiatul, Safriah, Lydia, Athirah, Amelia, Emelia, Ridha, Nadya, Fathihah, Najeehah, Kareemah, Safirah fitri, Iqbal, Faris, Roza .. thanks for memeriahkn lagi at KLFC ! bgi budk yng cute kt situ masetu, mmang kau cute gilee laa .. dngan baju kau tuu .. fuhh .. haha .. melting aku weh .. *ayat anis* .. hahaha ... btw, sori cekgu sbb x tnggu cekgu :) THE BEST DAY EVER  !! 

No comments:

Post a Comment